Handelsbetingelser


Remö
Elmegade 3
2200 København N
Telefon: 35 39 24 40
Email: kundeservice@remo.dk
CVR: 33281072

Betaling
Remö modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. og er incl. moms.

Remö bruger ePay, en af Danmarks største udbydere af betalingsløsninger, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Remö afsender alle ordre indgået inden kl. 10.00 på hverdage og lørdage med Post Danmark. Vi bestræber os på at alle ordrer leveres inden for 2 hverdage efter ordren er indgået. Ved ordrer til Danmark på over 500 DKK er fragten gratis. Du har også mulighed for at afhente din ordre i vores fysiske butik i Elmegade ved at markere ved afhentning.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert brug af produktet.

Remö vil selvfølgligt dække returneringsomkostninger på reklamationer.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt hos www.remo.dk
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter ordren er modtaget, hvorefter du har 14 dage til at sende varen retur.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kundeservice@remo.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at få hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Skoæsker skal også returneres og skoæsker skal derfor pakkes forsvarligt ind.
Du kan vælge mellem at ombytte varen til en anden vare eller få tilbagebetalt dine penge.
Vælger du at få tilbagebetalt dine penge, får du refunderet det fulde beløb du har betalt, dvs. pris inklusiv porto, hvis porto er opkrævet. Ønsker du at ombytte varen gives besked herom til kundeservice@remo.dk så vi kan reservere varen. Varen afsendes når den uønskede vare er returneret. Remö betaler porto for forsendelsen af den nye vare. 
Du betaler selv omkostninger ved returneringer, med mindre andet er aftalt med Remö.

Ved returnering
Returvarer og reklamationer sendes til:

Remö
Elmegade 3
2200 København N

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Persondata
Al information kunder gør tilgængelig for Remö, vil blive fortroligt behandlet.
Intet vil på noget tidspunkt blive givet eller solgt til 3 part, og vil defor forblive mellem Remö og vores kunder. Der sendes ikke reklame eller nyheder til kunden medmindre dette er tilvalgt.